جایی برای نوشتن

ساخت وبلاگ

تقریباً همه سفارش سایت شرکتی افراد در وب پست های وبلاگ را خوانده اند. بسیاری از مواردی که دیده اید احتمالاً در وردپرس بودند، که یک پلت فرم وبلاگ نویسی معروف است. این مقاله می تواند به هر کسی که علاقه مند به ایجاد وبلاگ است کمک کند تا با موفقیت از وردپرس استفاده کند.

طراحی وب سایتی را انتخاب کنید که برای سایت وردپرس شما شخصی سازی شده باشد. ممکن است انجام این کار بسیار وسوسه انگیز باشد، اما می تواند تصور بدی را برای بازدیدکنندگان ایجاد کند. چیزی بسازید که استعداد منحصر به فرد شما را نشان دهد.

از Alt و Title استفاده کنید. هنگام قرار دادن تصاویر در یک پست، می توانید متن بنویسید. این به شما امکان می دهد عباراتی را برای SEO اضافه کنید و به خوانندگان خود اجازه می دهد تا بدانند تصویر چیست.

وردپرس چیزی است که افراد می توانند از آن برای دریافت وبلاگ های ویدئویی در سایت خود استفاده کنند. زمان صرف شده برای آماده سازی، زمانی است که به خوبی صرف شده است. اکثر کاربران در وب این را دوست خواهند داشت. ویدیوها خیلی بهتر از کلمات می توانند به مردم آموزش دهند.

برای پست های خود برنامه ریزی کنید. با دانستن اینکه چه زمانی باید پست بگذارید، انگیزه بیشتری خواهید داشت. در واقع، شما می توانید تمام پست ها را به مدت یک هفته در یک جلسه بنویسید و سپس از قابلیت برنامه ریزی وردپرس برای آپلود پست ها در زمان مقرر استفاده کنید.

آیا از نظرات سایت خود غرق شده اید؟ اگر این کار را انجام دهید، ممکن است مرور نظرات برای شما و بازدیدکنندگان سخت باشد. یک افزونه می تواند نظرات شما را به صفحات جدا کند. سایت شما را منظم تر می کند.

مطمئن باشید که خوانندگان شما می توانند هر زمان که بخواهند پست های شما را به ایمیل های خود فوروارد کنند. این برای اشتراک‌گذاری ضروری است، زیرا بسیاری از مردم هنگام کار نمی‌توانند به بسیاری از سایت‌های شبکه اجتماعی محبوب دسترسی داشته باشند. آنها ممکن است بخواهند مقالاتی را با دوستان خود به اشتراک بگذارند. وردپرس یک افزونه ایمیل فقط برای این منظور دارد.

حتما از عناوین و توضیحاتی استفاده کنید که هدفمند هستند. اینها برخی از اولین مواردی هستند که مخاطبان بالقوه شما هنگام یافتن صفحات شما از طریق موتورهای جستجو می بینند. این باعث می شود که آنها به شدت مهم باشند. می توانید از Scribe استفاده کنید که به شما در کنترل این موضوع در وردپرس کمک می کند. این به شما امکان می دهد موارد را ویرایش کنید و به نوبه خود بازدیدکنندگان بیشتری را جذب کنید.

مطمئن شوید که یک کتابخانه رسانه ای سازمان یافته دارید. اگر فایل‌های خود را مستقیماً در کتابخانه آپلود کنید، می‌توانید مسیر فایل‌های خود را از دست بدهید. اطمینان حاصل کنید که ساختارهای پوشه ای را که به شما امکان می دهد به درستی دسته بندی کنید، ترکیب کنید. زمانی که نیاز به پیدا کردن تصویر دارید، کارها را آسان تر می کند.

مطمئن شوید که همیشه از آخرین نسخه وردپرس استفاده می کنید. با هر به روز رسانی، وصله های امنیتی جدید منتشر می شود. اگر از جدیدترین نسخه استفاده نکنید، سایت شما ممکن است در معرض خطر حملات بدافزار قرار گیرد. تمام به روز رسانی هایی که وردپرس ارائه می دهد را نصب کنید تا از بهترین امنیت اطمینان حاصل کنید.

پست ها را با یک افزونه پیوند داخلی به یکدیگر متصل کنید تا به خواننده خود محتوای اضافی در وب سایت خود را برای لذت بردن ارائه دهید. این افزونه ها لیستی از سه تا پنج لینک را در پایین هر پست بر اساس ارتباط برچسب ها در تمام پست های سایت شما اضافه می کنند.

تایید نظرات به صورت دستی چیزی از گذشته است. Akismet یک افزونه مفید است که می توانید از آن استفاده کنید. می‌توانید هر بار که شخصی نظری می‌نویسد، ایمیلی دریافت کنید، اما بهتر است تأیید دستی علامت نخورده باشد و نویسندگانی که نظرات قبلاً تأیید شده‌اند برای پست کردن داشته باشند. اگر این کار را نکنید، استفاده از Akismet واقعاً فایده ای ندارد.

هنگام انتخاب هدر برای استفاده برای پست خود، نیازی به استفاده از منوی کشویی ارائه شده نیست. در عوض، از میانبرهای صفحه کلید استفاده کنید! برای انتخاب گزینه CTRL و یک عدد از یک تا شش را فشار دهید. این یک صرفه جویی در زمان عالی است.

همیشه قبل از نصب هر افزونه نظرات کاربران را بخوانید. به خاطر داشته باشید که هر کسی که توانایی کدنویسی داشته باشد، خوب یا بد، می تواند یک افزونه بسازد. از افزونه هایی که گزارش های زیادی از اشکالات، نقص ها و حفره های امنیتی دارند، اجتناب کنید. پلاگین هایی با تعداد زیادی بارگیری و رتبه بندی بالا معمولاً برای استفاده بی خطر هستند.

اجازه نظرات در سایت وردپرس خود را بدهید. این یک جامعه ایجاد می کند و اطلاعات بیشتری در مورد خوانندگان به شما می دهد. می‌توانید از افزونه‌هایی استفاده کنید که هرزنامه‌ها را فیلتر می‌کنند و به شما اجازه می‌دهند نظرات را قبل از انتشار آن‌ها تعدیل کنید.

به یاد داشته باشید که می توانید دکمه "بیشتر بخوانید" را اضافه کنید. این به بازدیدکنندگان شما اجازه می دهد تا قبل از تصمیم گیری در مورد خواندن یا نخواندن طراحی سایت کل پست، چند خط از یک پست وبلاگ را مشاهده کنند. اجازه دهید بازدیدکنندگان تصمیم بگیرند که چقدر می خواهند ببینند. اگر این کار را انجام ندهید می تواند وبلاگ شما را نامحسوس و به هم ریخته نشان دهد.

مطمئن شوید که سایت های شما همیشه دارای تصاویر هستند. به یاد داشته باشید که بسیاری از مردم فقط به تصاویر نگاه می کنند و هرگز کلمات را نمی خوانند. این کار کمی جذابیت به سایت شما می بخشد. همچنین هنگام توصیف تصاویر از برچسب های متن و عنوان جایگزین استفاده کنید تا به موتورهای جستجو کمک کند تا سایت شما را بخزند.

اگر می‌خواهید تغییرات وبلاگ خود را بدون انجام آن تغییرات به صورت زنده آزمایش کنید، یک نسخه تکراری از سایت خود در پوشه دیگری با یک پایگاه داده تکراری و یکسان ایجاد کنید. این کار باعث می‌شود که هر اشتباهی کل سایت شما را خراب نکند یا فروش شما را مختل کند.

به خاطر داشته باشید، لازم نیست همه چیز را در سایت خود طراحی سایت به تنهایی انجام دهید. اگر بتوانید یک داوطلب استخدام کنید یا فردی را استخدام کنید که مهارت انجام کار را داشته باشد، در دراز مدت در زمان و هزینه خود صرفه جویی خواهید کرد.

قبل از کار بر روی وب سایت وردپرس خود به دنبال منابع باشید. برای مثال، انجمن‌های آنلاین، گروه‌ها در فیس‌بوک و سایر وبلاگ‌های وردپرس را جستجو کنید تا بتوانید سؤالی مطرح کنید و از متخصصان مشاوره دریافت کنید. چه سوال شما در مورد تم ها یا افزونه ها باشد، باید بتوانید پاسخ های قابل قبولی پیدا کنید.

اگر هنوز آماده انتشار پستی نیستید، آن را در حالت منتشرنشده نگه دارید. به این ترتیب، می توانید آن را هر طور که دوست دارید تغییر دهید و از دید خارج می شود. زمانی که آن را کامل کردید آن را منتشر کنید.

به یاد داشته باشید که برچسب‌ها و دسته‌ها به شما این امکان را می‌دهند که از عبارات کلیدی SEO خود در سراسر سایت خود استفاده کنید. نام‌های واضح برای دسته‌ها معمولاً چیزی است که افراد هنگام جستجو در موتورهای جستجو باید ببینند. به عنوان مثال، ممکن است این مقاله را با جستجوی "بهترین افزونه های طراحی سایت وردپرس" پیدا کرده باشید.

وردپرس دارای بسیاری از ویژگی های در دسترس است، مهم نیست که گاهی اوقات یک پوستر، یک خواننده وبلاگ یا یک وبلاگ نویس حرفه ای هستید. هرچه بینش بیشتری نسبت به وردپرس داشته باشید، موفق تر خواهید بود. زمانی که در حال وبلاگ نویسی هستید این مقاله را به خاطر بسپارید.

جایی برای نوشتن...
ما را در سایت جایی برای نوشتن دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : مرجان دیانتی najram20 بازدید : 561 تاريخ : يکشنبه 29 خرداد 1401 ساعت: 6:04

مثل بهکاربردن کلیدواژه به تعداد کافی Search Intent، استفاده از کلیدواژه در تیتر و… پس از آن، مواردی که مربوط به خارج از این صفحه یا وبسایت هستند؛ مثلا چه تعداد لینک از وبسایتهای دیگر گرفته است یا در شبکههای اجتماعی چقدر دربارهی آن صحبت میشود و به آن پیوند میدهند. ✔ فرمول دقیقی برای تعداد هدف جستجو کاربر (search intent) چیست؟ کلمات یک محتوا وجود ندارد، اما بهتر است بیشتر از ۵۰۰ کلمه باشد. بیشتر بخوانید: استراتژی محتوا چیست؟ کابرد سئو و هدف از سئو وب سایت چیست؟ نام دیگر سئو کلاه سفید ، سئوی اخلاقی هم نیز گفته می شود چون این روش براساس اخلاق و صداقت بنیان شده است. در نتیجه، میزان بازدید از سایت شما برای کلمات کلیدی جستجو شده، افزایش می یابد. روش های صحیح افزایش بازدید سایت به دو صورت رایگان و غیر رایگان انجام می شود که هر کدام از این روش ها به تنهایی می توانند باعث افزایش چند برابری بازدید سایت شما شوند. با بررسی وضعیت فعلی وب سایت مشخص می شود که آیا بک لینک ها نیازمند تغییرات هستند؟

کاربرد الگوریتم هدف جست و جو کاربر

مثل استفاده بیجا از کلیدواژه داخل متن یا نوشتن کلیدواژه با رنگ سفید داخل صفحه، بهنحوی که کاربر نبیند ولی موتور جستوجو ببیند. از طرفی همانطور که گفته شد هر موتور از معیارهای مختلفی برای رتبهبندی پیوندها استفاده میکند. بنابراین، مطمئن شوید که 100 خط اول مقاله شما حاوی یک کلمه کلیدی است. به بیان دیگر، سئو یعنی شروع درآمد از کسب و کار شما در اینترنت. مثلا اگر خدمات سئو در تهران دارید بر روی تکنیک های محلی سئو برای این کلمه کار کنید. اینجوری هم برای سئو بهتره، هم اینکه به کمک کاربر اومدیم و چه کاری بهتر از گرفتنِ دستِ کاربر جلوی گوگل! کار با این ابزارها بسیار ساده است و نکته مهمتر اینکه این ابزارها بهصورت کاملاً خودکار و بدون دخالت شما کار میکنند. در نهایت هم این بازدیدها درآمد شما را بیشتر میکنند. در گذشته استفاده از سئوی کلاهسیاه بیشتر استفاده میشد و بهدلیل ابتدایی بودن الگوریتمهای موتورهای جستوجو، فریب دادن آنها و آمدن در صدر صفحات نتایج با چنین تکنیکهایی امکانپذیر بود. اما با گذشت زمان و تکامل این الگوریتمها، چنین کارهایی نهتنها نتیجهی مثبتی در پی نخواهد داشت، بلکه از دید این موتورها خطا محسوب میشود و باعث رانده شدن یک وبسایت یا پیوند به صفحات عقبتر خواهد شد.

به کاربر برای متوجه شدن موضوع صفحه کمک کنه. عنوان صفحه جزیی از اطلاعاتی می باشند که به عنوان تیتر سایت شما در صفحه نتایج جستجو نمایش داده می شوند. به عبارت دیگر اضافه کردن کلمات کلیدی دیگری به عنوان صفحه ای که هیچ ارتباطی با آن ندارد، حتی ممکن است موجب آسیب رساندن به رتبه سایت نیز شود. چرا وبسایتهایی که در صفحه اول و در رتبههای اول هستند، چنین ویژگی دارند؟ سئوی کلاهسفید و سئوی کلاهسیاه یعنی چه و چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟ چه تفاوتی میان تبلیغات و سئو وجود دارد ؟ گوگل با اجرای متد Core Web Vital تأکید زیادی بر سرعت صفحه و عملکرد آن دارد. ✔ توجه داشته باشید که یکی از فاکتورهای مهم در رنکینگ گوگل، سرعت بارگذاری و نحوه نمایش سایت در صفحه موبایل است. بهتر است ابتدا تمام بخش های سایت را برای بالا بردن سرعت آن بررسی نمایید. کاربرانی که ازطریق این نتایج وارد وبسایت میشوند، جزو ترافیک ارگانیک آن هستند. به این نتایج، نتایج پولی گفته میشود و ترافیکی که ازطریق آن وارد یک صفحه میشود، ترافیک پولی یا غیرارگانیک است. ترافیک ارگانیک و غیرارگانیک (پولی) چیست؟ نتایج ارگانیک و غیرارگانیک (پولی) چیست؟

زیرا همه موتورهای جستوجو سعی می کنند بهترین و مرتبط ترین نتایج را برای کاربران نمایش دهند. زمانی که شما سایت خود را S.E.O می کنید رنک الکسا شما کاهش یافته و پایین می آید. پاسخ به این سؤال به شما کمک میکند تا متوجه اعتماد به نفس و صداقت فرد شوید. همچنین نوین هاب این امکان را به شما میدهد که تمام کامنتهای شبکههای اجتماعی خود را به صورت یکجا ببینید و به آنها پاسخ دهید و حتی از آنها خروجی اکسل بگیرید. تجزیه و تحلیل سئو سایت برای موفقیت بلند مدت شما حیاتی است. پیدا کردن مسیر درست جهت چینش این فصلهای آموزشی یک دغدغه بود تا افرادی که به دنبال آموزش سئو هستند بتوانند در کمترین زمان و به صورت اصولی به هدف خود دست پیدا کنند. ✔ کدهای Css را در یک صفحه خارجی قرار دهید. سئو سایت به دو بخش کلی و مهم سئو داخلی و سئو خارجی تقسیم می شود.

https://sakhtesite.com/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-serch-intent/

جایی برای نوشتن...
ما را در سایت جایی برای نوشتن دنبال می کنید

برچسب : سئو,seo,ساخت سایت,بهینه سازی,گوگل,وردپرس, نویسنده : مرجان دیانتی najram20 بازدید : 285 تاريخ : سه شنبه 10 خرداد 1401 ساعت: 17:12